Regulile atasamentului. O noua abordare pentru relatii sanatoase - Dr. Judy Ho
Cod produs: 9786064419941

Iti recomandam si
Descriere
Modul in care ne raportam la lume si la noi insine, criteriile pe care le aplicam pentru a ne modela si pentru a stabili relatii cu cei din jur sunt determinate de stilul de atasament pe care il dezvoltam din copilarie si pe care il perpetuam de-a lungul vietii. Felul in care ne apropiem de ceilalti are un impact profund asupra fiecarui aspect al existentei noastre: prietenii, cariera, stabilirea obiectivelor si atitudinea pe care o afisam in contexte sociale. Iar daca vrei sa-ti schimbi viata, ai nevoie, in primul rand, de atasamente sigure cu cei din jur, ca sa nu te mai autosabotezi si sa-ti dezvolti un sine puternic si sanatos. Indiferent de stilul de atasament curent si de factorii declansatori personali, indiferent ca esti inversunat de independent, mereu anxios sau dezorganizat, poti sa-ti gasesti calea catre un sine rezilient, care se priveste cu autocompasiune. Aceasta e perspectiva pe care o propune dr. Judy Ho pentru vindecare, conectare si un viitor luminos. Cu ajutorul analizelor si exercitiilor din volumul ei, vei descoperi stilul de atasament care te reprezinta cel mai bine, iti vei identifica traumele si nevoile profunde, vei scapa de anxietate si vei deveni mai intelegator fata de apropiati.
Specificatii
Brand | Curtea Veche |
Numar pagini | 432 |
Format | 130x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.