Relatiile socio-afective din mediul educational romanesc. Influenta lor asupra alegerilor profesionale ale elevilor - Monica Coste
Cod produs: 9789731254258
Iti recomandam si
Descriere
Volumul Relatiile socio-afective din mediul educational romanesc. Influenta lor asupra alegerilor profesionale ale elevilor propune o radiografie a climatului socio-afectiv existent in mediul educational formal romanesc si analizeaza in maniera interdisciplinara rolul factorilor socio-afectivi in alegerea profesionala a elevilor. Cuprinzand o cercetare relevanta lucrarea faciliteaza latura operationala a cunoasterii psihosociologice a mediului educational si valorifica cele mai consistente repere teoretice din domeniul tematic la care se refera. Astfel cartea parcurge intr-o maniera critica topica orientarii scolare si profesionale si reuneste delimitarile conceptuale si exigentele specifice contextului interactiunii umane raporturile simbolice in structura clasei prin intermediul testelor sociometrice cu cele mai importante descrieri ale profilului profesorului de liceu in termeni comportamentali. Toate aceste elemente si problematizarile realizate pe parcursul textului sporesc caracterul aplicativ al informatiilor incluse in lucrare volumul constituind un indreptar util pentru viitorul psiholog si dascal.Specificatii
Brand | Editura Universitatii de Vest |
Anul publicarii | 2014 |
Numar pagini | 187 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.