Retail banking - Bogdan Capraru
Cod produs: 9789731155326
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
Lucrarea de fata se refera la retail banking activi-tatea bancara orientata catre clientii persoane fizice populatia si desfasurata prin intermediul unei retele extinse de sedii bancare. Retail banking-ul a suferit o serie de mutatii considerabile in ultimele decenii sub presiunea factorilor economici politici sociali si tehnologici. Capacitatea sa de adaptare dovedita pana in prezent releva faptul ca acest domeniu va suferi in continuare schimbari de anvergura cu implicatii semnificative asupra societatii. Structurata pe sapte capitole lucrarea se doreste a fi o introducere in activitatea bancara de retail adresandu-se studentilor angajatilor din banci si tuturor celor care sunt interesati de acest subiect. Cartea cuprinde aspecte legate de tipurile de institutii financiar-bancare de retail produsele si serviciile bancare specifice particularitati ale strategiilor de marketing bancar aspecte privind resursele umane in retail banking managementul riscului si al performantei bancare in retail banking. De asemenea prezinta anumite particularitati ale activitatii bancare de retail din diferite tari abordand si problema efectelor crizei financiare internationale izbucnita in anul 2007.Specificatii
Brand | C.H. Beck |
Anul publicarii | 2009 |
Numar pagini | 168 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.