Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Rezilienta brandului de tara Un pariu de castigat pentru Romania isi are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de tara folosind ca vectori promotionali delocalizarea migratia inversa agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la A. S. E. Bucuresti evaluata apreciata si aprobata Magna cum laudae de Senatul A. S. E. si C. N. A. D. T. C. U. Lucrarea evidentiaza o paleta larga de elemente conceptuale de fenomene si procese economico-sociale de mare actualitate aplicate si folosite inovativ concomitent si agregat prin intermediul unei afaceri francizabile la sustinerea imaginii de brand national. Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva poate si reuseste. Cu conditia sa i se ofere si cateva concepte si instrumente potrivite. Ca semnal de trezire civica analiza conceptului de brand este aici relatata in stransa legatura cu cel de delocalizare asocierea fiind determinata de intelegerea delocalizarii ca nevoie sociala de cautare pe meleaguri straine a unor conditii de munca si viata mai bune. Ea este urmata de analiza fenomenului de migratie inversa consecinta sociala profesionala si familiala cu urmari dramatice si adanci peste generatii. Sustinerea agriculturii ecologice si a turismului rural ofera visului romanesc valorificarea reintoarcerii fortei de munca in Romania ca alternativa sustenabila. Prin practicarea inovativa a agriculturii ecologice si dezvoltarea turismului rural in forme creative coroborate cu sustinerea consumului de produse autohtone certificate in sistem religios HALAL si KOSHER se pot dezvolta anumite zone care in momentul de fata au un grad redus de dezvoltare si prea putine oportunitati sociale. Aici oportunitatea este data ca o lectie de folosirea fondurilor nerambursabile europene. Ca si teza aceasta carte sustine si promoveaza un nou tip de comportament si de formare profesionala doar pentru populatia dornica sa activeze in exploatarea sectoarelor de nisa. Cartea sustine si argumenteaza migratia inversa exemplifica posibilitatile de accesare a programelor cu fonduri europene neramursabile si militeaza pentru inflorirea ofertei de noi locuri de munca pentru cei care decid reintoarcerea in tara. Sustinerea sectoarelor fundamentale prin finantare europeana nerambursabila gireaza inovatia agroturistica bazata pe comercializarea produselor autohtone de tip Premium si poate contribui prin implicare rezilienta la crearea de branduri inovative si profitabile si sustinerea brandului national.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti