Inapoi

Rezilienta brandului de tara. Un pariu castigat pentru Romania - Valentin-Cosmin Saracin

Cod produs: 9786062615123
PRP: 52.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
41.60 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Joi, 16 Ian. - Luni, 20 Ian.
Comanda prin

Descriere

Rezilienta brandului de tara Un pariu de castigat pentru Romania isi are radacinile in teza de doctorat Analiza-diagnostic cu privire la oportunitatea redefinirii brandului de tara folosind ca vectori promotionali delocalizarea migratia inversa agricultura ecologica si turismul rural sustinuta public la A. S. E. Bucuresti evaluata apreciata si aprobata Magna cum laudae de Senatul A. S. E. si C. N. A. D. T. C. U. Lucrarea evidentiaza o paleta larga de elemente conceptuale de fenomene si procese economico-sociale de mare actualitate aplicate si folosite inovativ concomitent si agregat prin intermediul unei afaceri francizabile la sustinerea imaginii de brand national. Potrivit dictonului ca un ocean este format din toate picaturile care se varsa in el am convingerea ca oricare dintre noi care vrea sa realizeze ceva poate si reuseste. Cu conditia sa i se ofere si cateva concepte si instrumente potrivite. Ca semnal de trezire civica analiza conceptului de brand este aici relatata in stransa legatura cu cel de delocalizare asocierea fiind determinata de intelegerea delocalizarii ca nevoie sociala de cautare pe meleaguri straine a unor conditii de munca si viata mai bune. Ea este urmata de analiza fenomenului de migratie inversa consecinta sociala profesionala si familiala cu urmari dramatice si adanci peste generatii. Sustinerea agriculturii ecologice si a turismului rural ofera visului romanesc valorificarea reintoarcerii fortei de munca in Romania ca alternativa sustenabila. Prin practicarea inovativa a agriculturii ecologice si dezvoltarea turismului rural in forme creative coroborate cu sustinerea consumului de produse autohtone certificate in sistem religios HALAL si KOSHER se pot dezvolta anumite zone care in momentul de fata au un grad redus de dezvoltare si prea putine oportunitati sociale. Aici oportunitatea este data ca o lectie de folosirea fondurilor nerambursabile europene. Ca si teza aceasta carte sustine si promoveaza un nou tip de comportament si de formare profesionala doar pentru populatia dornica sa activeze in exploatarea sectoarelor de nisa. Cartea sustine si argumenteaza migratia inversa exemplifica posibilitatile de accesare a programelor cu fonduri europene neramursabile si militeaza pentru inflorirea ofertei de noi locuri de munca pentru cei care decid reintoarcerea in tara. Sustinerea sectoarelor fundamentale prin finantare europeana nerambursabila gireaza inovatia agroturistica bazata pe comercializarea produselor autohtone de tip Premium si poate contribui prin implicare rezilienta la crearea de branduri inovative si profitabile si sustinerea brandului national.

Specificatii

Brand Pro Universitaria
Anul publicarii 2022
Numar pagini 246

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2025 Grup Dzc