Schimba opinia oricui. 6 pasi sa fii convingator - Simon Horton
Cod produs: 9786063809903
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
In permanenta exista persoane pe care trebuie sa le influentam si sa le convingem sa faca ceva anume fie acasa fie la locul de munca. Numai ca acest lucru nu este intotdeauna usor de pus in practica. Schimba opinia oricui te invata care sunt cei 6 pasi pe care trebuie sa-i urmezi ca sa reusesti sa convingi de ceva pe oricine indiferent de situatia in care te afli. Daca intelegi mai bine persoana a carei opinie vrei sa o influentezi poti construi relatii mai stranse cu ea si astfel vei ajunge sa obtii rezultate mai bune. Pornind de la o serie de constatari din domeniile psihologiei neurostiintelor si lumii afacerilor aceasta carte te va invata exact ce si cum sa faci ca sa iasa totul bine. Descopera 6 pasi prin care poti convinge pe cineva de ceva. Fara sa incalci principiile eticii determina o persoana sa se implice mai mult pentru a-ti atinge scopurile propuse si a construi relatii mai bune cu ceilalti. Invata lucruri utile din psihologie neurostiinte precum si din cercetarile efectuate in domeniul afacerilor. Bucura-te de relatarile si studiile de caz referitoare la personalitati si experti din cele mai variate domenii. Traducere Marilena DumitrescuSpecificatii
Brand | Niculescu ABC |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 248 |
Format | 130x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.