Shakespeare interpretat de Adrian Papahagi. Regele Ioan - Richard al II-lea - Adrian Papahagi
Cod produs: 9789734696932

Iti recomandam si
Descriere
O performanta impozanta o intreprindere curajoasa laborioasa. Andrei Plesu In Regele Ioan si in Richard al II-lea Shakespeare pune in scena marile dileme teologico-politice ale epocii sale. Se poate justifica revolta impotriva unui rege rau Dar uzurparea Regele e unsul lui Dumnezeu odata consacrat corpul politic al regelui e sacru si se uneste cu cel al natiunii. Si totusi in corpul sau muritor regele e un om ca oricare altul adesea impovarat de vicii. Ca teatrul Globe coroana e goala in mijloc ea cuprinde zbaterile regalitatii si ale comunei mortalitati intr-un spectacol deopotriva grandios si iluzoriu. Cat valoreaza si ce simte capul unui rege bun sau rau incununat de acest zero aurit batut cu diamante ce facem fiecare pe marginea sau in centrul celuilalt zero teatrul vanitatii lumii Volumul face parte dintr-o serie care isi propune sa analizeze intreaga opera a lui Shakespeare. Au mai aparut Titus Andronicus Hamlet Totu i bine cand se sfarseste bine Masura pentru masura Sonete Romeo si Julieta editia a II a Visul unei nopti de vara Cum va place editia a II a Troilus si Cresida Timon din Atena Othello Poveste de iarna Pericle Cymbeline FurtunaSpecificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 196 |
Format | 106x180 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.