Silan Balsam de rufe Aromatherapy Citrus oil & Frangipani 74 spalari, 1.85 ml
Cod produs: 9000101090253
Iti recomandam si
Descriere
Silan Balsam de rufe Aromatherapy Citrus Oil & Frangipani, 1.85 L, 74 spalari
Ofera hainelor tale o prospetime si mai intensa, care persista pana la 100 de zile.
Noua formula Silan cu microcapsule inovatoare dezvaluie o noua dimensiune a prospetimii si catifelarii de lunga durata.
Microcapsulele parfumate elibereaza un parfum proaspat la fiecare atingere a hainelor tale, o prospetime mai intensa ce dureaza pana la 100 de zile pentru hainele tale depozitate in dulap, efect al capsulelor parfumate.
Reda prospetimea unei minunate plimbari de dimineata.
Durata de viata a fibrelor, naturale sau sintetice, este puternic influentata de numarul de spalari, iar rezultatul este ca in timp, tesaturile isi pierd din moliciune si vor deveni aspre la atingere.
Cu doar un capac de balsam de rufe Silan la fiecare ciclu de spalare hainele vor fi protejate de efectele negative ale spalarilor repetate.
Specificatii
Numar spalari | 74 |
Parfum | Floral |
Brand | Silan |
Tip rufe | Universal |
Doza/spalare | 25 ml |
Utilizare | Rufe umede |
Forma/Textura | Lichid |
Proprietati | Prospetime |
Recenzii
-
Renata02-05-2021
Foarte bun
Sunt multumita de acest balsam, cantitate suficienta pentru multe spalari, este exact ce mi-am dorit. Am comandat online, pachetul a ajuns la mine rapid, recomand
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.