Sincronie si diacronie in sintaxa si stilistica adjectivului - Alina Burca
Cod produs: 9786062619763

Iti recomandam si
Descriere
Cercetarea de fata, dupa cum insusi titlul indica, are ca obiect de studiu adjectivul, privit atat in plan morfosintactic, cat si in plan stilistic. Scopul nostru este de a realiza o monografie lingvistico – stilistica a clasei adjectivului romanesc, privita atat din perspectiva diacronica, dar si sincronica.
Cercetarea debuteaza cu un capitol mai amplu, elaborat din perspectiva diacronica, in care se urmareste evolutia acestei clase morfologice, incepand cu aspectele ei definitorii in limba latina si continuand cu transformarile si particularitatile survenite de-a lungul evolutiei sale din romana comuna pana in prezent.
Capitolele al doilea si al treilea contin cateva elemente de lingvistica contrastiva, prin intermediul carora surprindem particularitatile adjectivului si in alte doua limbi romanice (franceza si italiana), dar si intr-o limba moderna, descendenta, la randul ei, din familia de limbi indo–europene (limba engleza).
O atentie sporita acordam structurilor locutionare adjectivale, analizand structural tiparele dupa care acestea se formeaza si functioneaza in limba, aducand explicatii cu privire la modul in care se realizeaza analiza morfosintactica a acestora.
Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Numar pagini | 209 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.