Spre cunoasterea de sine. 21 de schite psihosociologice - Septimiu Chelcea
Cod produs: 9786062618599

Iti recomandam si
Descriere
Niciun om nu este o insula scria poetul si clericul englez John Donne 1573 1631 . Psihosociologii vorbesc despre trebuinta oamenilor de apartenenta la un grup familie comunitate rurala sau urbana popor s. a. sau de a fi in relatie cu altii de prietenie de rudenie etc. . Fara a pierde din vedere aceste constatari schitele incluse in aceasta carte se centreaza pe analiza sinelui inidual comparabil cu un diamant care isi dezvaluie fatetele in functie de unghiurile din care este privit. Asemenea fatetelor sinelui cele 21 de schite din aceasta lucrare alcatuiesc o unitate dar sunt intr-o anumita masura independente. Pot fi citite selectiv si nu neaparat in succesiune. Pentru a spori cursivitatea lecturii am renuntat la explicarea unor termeni de stricta specialitate in text dar pe care i-am inclus in Glosar. Spre cunoasterea de sine este indemnul adresat deopotriva tinerilor si celor mai putin tineri de a se angaja pe un drum care parcurs cu staruinta duce la aflarea raspunsului la intrebarea Cine sunt . In acest sens consider de ajutor scalele si chestionarele ce insotesc cele mai multe dintre schite chiar daca nu au fost etalonate si validate pentru populatia din tara noastra. AutorulSpecificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 165 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.