Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
De la activitatea medicala se asteapta mai mult decat de la oricare alta forma de activitate economico-sociala sa ofere servicii de calitate si de siguranta pe baza unui program propriu de realizare si mentinere a unui standard bazat pe criterii concrete de evaluare a acestor parametri. Acest program de asigurare a calitatii in activitatea spitaliceasca nu este menit numai sa confere o sursa de securitate a pacientului ci este in acelasi timp o cerinta absolut distincta si obligatorie pentru recunoasterea sau acreditarea respectivei unitati medicale de catre Agentia Nationala pentru acreditarea si evaluarea performantei profesionale. Aceasta acreditare asigura nu numai licentierea spitalului sau clinicii pentru desfasurarea activitatii initiate dar si recunoasterea locului si rolului sau in cadrul intregului sistem de asigurare a asistentei medicale a populatiei. Acreditarea nu este un act ocazional si definitiv acest proces de evaluare fiind continuu si urmarind monitorizarea in timp a capacitatii spitalului ori a clinicii de a realiza si mentine nivelul calitativ de asistenta medicala declarat si constatat la momentul acreditarii. Desfasurarea unui astfel de program presupune un efort inidual si colectiv in care se angreneaza atat conducerea spitalului ori a clinicii cat si fiecare membru indiferent de functia pe care o are efort care ulterior va trebui sa fie sustinut incontinuu. Pentru a putea sincroniza si armoniza aceste contributii iniduale fiecare membru al colectivului indiferent de nivelul profesional si de aportul sau practic in activitate trebuie sensibilizat asupra principalelor aspecte ale programului de asigurare a calitatii raspunzandu-le la cateva dintre chestiunile legate de actiunea de implementare a sistemului de evaluare conform cerintelor ISO 9001-2000.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti