Strategia de a mosteni nebuni cinstiti sau ridicarea la putere - Calin Vlasie
Cod produs: 9789734724437

Iti recomandam si
Descriere
Dupa 1990, Calin Vlasie, psiholog de formatie, cu solide cunostinte in domeniul patologiei psihicului uman, s-a lansat intr-o publicistica spectaculoasa, nervoasa, deosebit de atenta la toate malformatiile sociale si politice ale regimului Iliescu. Textele prezentului volum au fost publicate de autor in revistele Contrapunct (unde a detinut o vreme o rubrica saptamanala) si Calende, sau in presa locala din Pitesti.
Publicistica lui Calin Vlasie e una in buna traditie a spiritului muntenesc, uzand de mijloacele sarjei si ale pamfletului, ale ironiei si limbajului colocvial. In „interpelarile” sale, autorul nu evita jocul de cuvinte, bascalia subtire, metafora scanteietoare, umorul negru.
Volumul pune in lumina o alta fata a scriitorului Calin Vlasie, un autor mai prolific decat pare si mult mai ancorat in real, obsedat de bizareriile realitatii cotidiene si de aberatiile puterii. Un loc aparte in economia volumului il ocupa problemele legate de conservatorismul vietii literare romanesti, in general ostila fata de ideea schimbarii si dezorientata de pierderea vechilor statu-quouri.- Gheorghe Craciun, 1998
Specificatii
Brand | Cartea Romaneasca Educational |
Anul publicarii | 2016 |
Numar pagini | 216 |
Greutate | 0.20 kg |
Limba | Romana |
Gen | Eseistica |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.