Super Minds Level 5, Student's Book with DVD-ROM - Herbert Puchta, Jeff Stranks, Peter Lewis Jones
Cod produs: 9780521223355
Anul publicarii | 2013 |
Numar pagini | 128 |
Grup de varsta | 9 - 11 ani, 12 - 14 ani |
Limba | Engleza |
Iti recomandam si
Descriere
An exciting, seven-level course that enhances young learners' thinking skills, sharpening their memory while improving their language skills. Written by a highly experienced author team, Super Minds enhances your students' thinking skills, improving their memory along with their language skills.
This Level 5 Student's Book includes activities to develop language creatively, functional language practice through communicative exercises and stories and cross-curriculum sections that explore social values. The fabulous DVD-ROM features documentaries, interactive games, lively songs with karaoke versions and fun videokes that allow students to record themselves and play different roles. Class Audio CDs, including audio from the Student's Book and Workbook, are sold separately.
A2
Specificatii
Brand | Cambridge University Press |
Anul publicarii | 2013 |
Numar pagini | 128 |
Grup de varsta | 9 - 11 ani, 12 - 14 ani |
Limba | Engleza |
Proprietati | Carte scolara |
Tip coperta | Necartonata |
Format | 220 x 285 mm |
Materia scolara | Limba engleza |
Gen | Carte scolara |
Subgen | Carte auxiliara |
Tip carte | Didactica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.