Tabuul lingvistic. O analiza pragmalingvistica - Roxana Pasca
Cod produs: 9786060204893
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
Cartea de fata propune o analiza trans- si interdisciplinara a tabuului lingvistic o tema putin studiata in literatura de specialitate romaneasca in ciuda complexitatii acestui fenomen lingvistic care asa cum demonstreaza autoarea nu se reduce la dimensiunea discursiva ci incifreaza o incarcatura socioculturala religioasa psiho-afectiva si cognitiva. Demersul este constituit din opt capitole ultimul fiind dedicat concluziilor. Introducerea prezinta detaliat arhitectura lucrarii modalitatile de colectare a corpusului sunt atent punctate sursele dar si dificultatile constituirii materialului supus investigatiei schiteaza liniile teoretice majore care au jalonat studiul tabuului si indica obiectivele cercetarii. In acest sens un prim merit al lucrarii este corpusul variat selectat din mai multe surse de informare si prin erse metode fiind modelat progresiv si prelucrat pornind de la o serie de parametri extralingvistici ai comunicarii. Acest ansamblu bogat este constituit din 551 de contexte comunicative care furnizeaza materialul necesar unei perspective complexe asupra limbajului colocvial si din 246 de nume supuse unor tipare coerente de analiza lingvistica si onomastica. Daiana FelecanSpecificatii
Brand | MEGA |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 312 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.