Tehnici si metode ale adoptarii deciziei publice - Madalina Tomescu
Cod produs: 9786062616717

Iti recomandam si
Descriere
Adoptarea unei decizii la orice nivel al administratiei publice este o chestiune importanta si nu este simpla. De la luarea in considerare a prevederilor legale si pana la armonizarea propunerilor cu interesele celor afectati si cu interesul public drumul luarii unei decizii poate fi foarte lung. Cu atat mai mult adoptarea unei decizii care exprima interesul public trebuie intotdeauna analizata si realizata prin prisma relatiei sale de interdependenta cu drepturile fundamentale ale omului pentru ca reprezinta vointa politica exprimata prin drept intr-un anume context istoric si este strict legata de nivelul de cultura si perceptie a unui popor dar mai ales a guvernantilor sai si in consecinta realizarea sa trebuie sa conduca la infaptuirea pacii sociale fapt ce reprezinta o conditie esentiala pentru progresul comunitatii. Este necesara realizarea unui echilibru intre cetateni si autoritatile publice astfel incat interesele generale ale comunitatii sa se armonizeze cu cele ale fiecarui cetatean. Lucrarea isi propune o scurta trecere in revista a principalelor metode si tehnici de adoptare a deciziei publice astfel incat sa fie de ajutor colegilor studenti-functionari publici in devenire.Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 170 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.