Tehnologie farmaceutica. Forme farmaceutice disperse. Baze teoretice - Roxana Colette Sandulovici
Cod produs: 9786062725600
Iti recomandam si
Descriere
Tehnologiei farmaceutice este una dintre cele mai importante ramuri in domeniul farmaceutic care reuseste sa integreze diferite aspecte ale practicii farmaceutice ca de exemplu dezvoltarea formelor farmaceutice prepararea medicamentelor la scara de laborator etapa de scale-up si fabricarea la scara industriala evaluarea si controlul calitativ al formelor farmaceutice dar si evaluarea si testarea cedarii substan elor medicamentoase din diferite formele farmaceutice Cartea Tehnologia Farmaceutica III. Baze teoretice se adreseaza studentului de Farmacie fiindu-i utila in insusirea interpretarea si utilizarea no iunilor fundamentale teoretice si practice referitoare la conceperea si dezvoltarea farmaceutica a medicamentelor ca forme farmaceutice. In cele 7 capitole sunt descrise no iunile generale privind dispersiile coloidale aerosoli emulsii suspensii preparate semisolide pentru aplica ii cutanate sisteme terapeutice transdermice supozitoare. Expertiza autorilor in domeniul industriei farmaceutice cercetarea si dezvoltarea medicamentelor produc ie controlul si asigurarea calita ii a facut posibila dezvoltarea aspectelor privind tehnologia de fabrica ie formularea controlul si transferul tehnologic.Specificatii
Brand | Hamangiu |
Numar pagini | 216 |
Format | 165x235 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.