Tratat de drept international privat editia a 2-a revazuta si adaugita - Ioan Macovei
Cod produs: 9786063913167

Iti recomandam si
Descriere
Prezentul tratat constituie o opera pertinenta si necesara care analizeaza dreptul international privat in lumina cercetarii stiintifice si a informatiei aplicative. Actuala reglementare imbina orientarile traditionale din dreptul nostru care si-au dovedit viabilitatea cu solutiile moderne consacrate pe plan international. Interesul manifestat pentru intelegerea spiritului complex si atractiv al materiei precum si acordarea premiului Andrei Radulescu pe anul 2017 de catre Uniunea juristilor din Romania au impus necesitatea unei noi editii care pe langa integrarea modificarilor legislative sa actualizeze analizele doctrinare si deciziile jurisprudentei. In concordanta cu exigentele academice a doua editie a tratatului cuprinde patru titluri aspecte introductive privind dreptul international privat probleme generale ale conflictelor de legi aplicarea regulilor conflictuale in ramurile dreptului privat procesul civil international. Problematica abordata da expresie intr-o maniera armonioasa si echilibrata principalelor institutii ale dreptului international privat oferind repere clare si argumentate celor interesati de tainele raporturilor cu element de extraneitate.Specificatii
Brand | Universul Juridic |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 520 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.