Un studiu in rosu - Arthur Conan Doyle
Cod produs: 9789731973425
Anul publicarii | 2011 |
Numar pagini | 160 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |

Iti recomandam si
Descriere
Cel mai cunoscut detectiv al tuturor timpurilor, Sherlock Holmes, aparut sub semnatura nu mai putin celebrului Arthur Conan Doyle, ne incanta si astazi, de zeci de ani incoace, cu aventurile sale din Baker street 221B. O mare parte dintre povestirile marelui detectiv, aparute la Editura Mondoro - Gramar va stau la dispozitie in colectia Sherlock Holmes. Seria este deschisa de primul roman Un studiu in rosu (1887) in care in care isi face aparitia celebrul detectiv. Colectia continua cu Semnul celor patru, Cainele din Baskerville, Valea fricii, Aventurile lui Sherlock Holmes, Memoriile lui Sherlock Holmes, Intoarcerea lui Sherlock Holmes, Arhiva lui Sherlock Holmes.
Cititi aceasta remarcabila fresca politista, tiparita in milioane de exemplare (se pare ca ocupa un loc fruntas, dupa biblie, ca vanzari), prototipul detectivului superinteligent ce rezolva cazuri imposibile prin faimoasele sale deductii logice, cazuri, in marea lor majoritate, relatate de bunul sau prieten Dr. Watson.
Specificatii
Brand | Gramar |
Anul publicarii | 2011 |
Numar pagini | 160 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Literatura universala |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Imaginatia |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.