Virtutile esecului - Charles Pepin
Cod produs: 9786063801082
Anul publicarii | 2017 |
Numar pagini | 176 |
Limba | Romana |
Gen | Dezvoltare personala |

Iti recomandam si
Descriere
Cum ar fi daca am privi esecul cu alti ochi? Astazi, cel mai adesea, esecul are o receptare negativa: vedem in esec o slabiciune, o greseala, nicidecum o dovada de curaj sau un mod de a capata experienta.
Cu toate acestea, succesul pur, fara piedici sau evenimente neplacute, este rar intalnit. Charles de Gaulle, Rafael Nadal, Steve Jobs, Thomas Edison, J. K. Rowling sau Barbara, cu totii au cunoscut esecuri zdrobitoare inainte de a cunoaste succesul.
Relatand cursul vietii lor si numeroase altele din perspectiva lui Marcus Aurelius, a Sfantului Apostol Pavel, a lui Nietzsche, Freud, Bachelard sau Sartre, aceasta carte ne invata ca trebuie sa ne valorificam esecurile. De asemenea, ea ne arata ca fiecare incercare la care suntem supusi ne ajuta sa devenim mai lucizi, mai combativi, pentru ca ne aduce fata in fata cu realitatea si cu dorintele noastre cele mai profunde. Avem astfel la indemana un mic tratat de intelepciune care ne calauzeste pe calea succesului garantat.
CHARLES PEPIN este scriitor si filozof, tradus in peste douazeci de tari. Ultima sa carte, La joie (Bucuria), a aparut in 2015 la Editura Allary.
Specificatii
Brand | Niculescu ABC |
Anul publicarii | 2017 |
Numar pagini | 176 |
Limba | Romana |
Gen | Dezvoltare personala |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.