Young Adult Readers. A Passage to India - E M Forster
Cod produs: 9788853628886
Anul publicarii | 2020 |
Numar pagini | 112 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Iti recomandam si
Descriere
The book is set in the 1920 s in India and is a story of Dr. Aziz an Indian doctor his friend Mr. Fielding a British professor and two British women Mrs. Moore and Miss Adela Quested. Due to an incident occurring in the fictitious Marabar Caves based on the Barabar Caves of Bihar India the characters find themselves in the turmoil of a changing India which highlights the prejudices and racial stresses between Indians and British. A Passage to India whose title comes from Walt Whitman s famous poem Passage to India is one of E. M. Forster s most famous novels and based on Forster s experiences in India. Verb Tenses Present Perfect Simple Past Perfect Simple - Future with will Verb Forms and Patterns Used to - Passive forms - Phrasal verbs - Reported speech - Modal verbs must might could would etc . In this Reader you will find information about E. M. Forster s life and writing a focus on The History of English Colonialism a focus on religion and race in India during English Colonialism a focus on daily life in India during Colonialism.Specificatii
Brand | ELI |
Anul publicarii | 2020 |
Numar pagini | 112 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.