Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing - Manuela Rozalia Gabor
Cod produs: 9786061806324
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
Marketingul are ca obiectiv esential orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile actuale si viitoare ale consumatorilor. Aceasta presupune in mod necesar existenta unui sistem informational bine pus la punct dar si cunoasterea unor tehnici moderne de analiza prelucrare si interpretare a informatiei atat de complexe din domeniul marketingului. Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente respectiv a nevoilor a perceptiilor atitudinilor opiniilor sau comportamentului clientilor cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe dar usor de manipulat au oferit cercetarii de marketing un instrument redutabil de introspectie.Specificatii
Brand | C.H. Beck |
Anul publicarii | 2016 |
Numar pagini | 172 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.