Arta de a citi oamenii. Cum sa stabilesti conexiuni cu oricine in orice imprejurare - Emily Alison Laurence Alison
Cod produs: 9786063394911
Iti recomandam si
Descriere
OBTINE CEEA CE-TI DORESTI PRIN INTERACTIUNI REUSITE. Cu totii avem de-a face cu oameni dificili. Fie ca trebuie sa-i cerem vecinului nostru o favoare fie ca trebuie sa gestionam comportamentul copiilor sau sa ne facem curaj pentru a-i cere sefului o marire de salariu ne lovim constant de situatii in care trebuie sa evitam discutii in contradictoriu si sa obtinem ceea ce ne dorim. In Arta de a citi oamenii Emily si Laurence Alison propun patru stiluri pe care le urmeaza orice interactiune Control Leu Capitulare Soarece Conflict Tyrannosaurus rex si Cooperare Maimuta . Intelegandu-le si folosindu-le pentru a-ti atinge obiectivele in comunicare vei descoperi un mare secret cum sa creezi conexiuni imediate. Laurence Alison e unul dintre eroii mei din mediul academic. Lui ii reuseste ceva la care aspira toti autorii exprima cu claritate notiuni dificile fara sa sacrifice rigoarea stiintifica. Malcolm Gladwell Cei doi revolutioneaza in tacere metodele de interogare... Descoperirile lor transforma radical modul in care serviciile de securitate si reprezentantii ordinii publice abordeaza dificila si esentiala misiune a obtinerii de informatii. The GuardianSpecificatii
Brand | Litera |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 352 |
Format | 137x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.