Inapoi

Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii ed a II-a revizuita si adaugita - Emilia Pascu

Cod produs: 9786062814489
PRP: 30.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
27.00 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Joi, 09 Mai. - Luni, 13 Mai.
Comanda prin

Descriere

Castigarea si pastrarea unui numar insemnat de clientii fideli reprezinta pentru orice companie un puternic avantaj pe piete din ce in ce mai competitive deoarece in conditii de gestionare eficienta clientii sunt o parte a pietei greu accesibila altor ofertanti. De fapt sunt cea mai importanta sursa a companiei pentru profitul prezent si pentru viitoarea crestere economica. Initial satisfacerea nevoilor clientului reprezenta doar o premiza a unui marketing eficient. In prezent in conditiile trecerii clientilor in mod facil de la un ofertant la altul se impune in mod firesc fidelizarea acestora prin actiuni si programe specifice constand in oferirea unor avantaje oferte promotionale reduceri de pret carduri de fidelitate etc. . De asemenea sunt necesare strategii care mizeaza pe declansarea entuziasmului clientilor. Entuziasmul poate fi determinat prin oferte personalizate avand drept rezultat propagarea sa in grupurile de referinta ale clientilor in centrul strategiei oricarei firme fiind obligatoriu sa se regaseasca clientul. Economia prezentului si in mod cert si cea a urmatorilor ani presupune relatii puternice si durabile cu clientii modul de gestionare a acestora cu ajutorul noilor tehnologii ale informatiei constituind un element major al cresterii competitivitatii companiilor. Daca anii 90 au marcat tranzitia de la marketingul tranzactional la marketingul relational si ca urmare orientare axata pe realizarea unui numar cat mai mare de tranzactii pe termen scurt in ultimii ani aceasta a fost inlocuita prin filozofia promovarii relatiilor pe termen mediu si lung cu toate categoriile de persoane si firme care au un interes direct sau indirect in activitatea organizatiei stakeholders . In mod firesc afirmarea marketingului relational atat in plan conceptual cat si operational a determinat reconsiderarea relatiilor cu clientii categorie majora de stakeholders iar un management de succes presupune orientarea catre actiune contactul continuu cu clientii orientarea catre afaceri cheie si cu valoare mare. Managementul relatiilor cu clientii concept consacrat in literatura de specialitate si practica afacerilor sub denumirea CRM Customer Relationship Management a captat atentia tuturor companiilor devenind un domeniu de maxim interes in conditiile dezvoltarii tehnologiilor informatice. In oricare sector de activitate se constata alocarea unor insemnate resurse financiare pentru crearea unor infrastructuri de gestiune eficienta a clientilor. In anii din urma a devenit unanim acceptat ca CRM este o strategie de afaceri atingand toate functiunile companiilor cu atat mai mult ca solutiile informatice ale momentului si in mod cert si cele viitoare sustin indeplinirea obiectivelor din domeniul relatiilor cu clientii fara sa reprezinte esenta conceptului de CRM. Pentru a asigura indeplinirea eficace si eficienta a obiectivelor propuse companiile au de armonizat cele trei niveluri ale CRM strategic operational si analitic gestionand o multitudine de fatete de la proiectarea strategiilor la automatizarea activitatilor de vanzari servicii marketing si comunicare pana la analiza informatiilor si masurarea performantelor organizatiei in relatiile cu clientii. Astazi suntem martorii orientarii tot mai multor firme spre dezvoltarea unor relatii profitabile si pe termen lung cu clientii ca modalitate de asigurare a dezvoltarii durabile si cresterii competitivitatii pe piata. Aparitia ca domeniu distinct a managementului relatiilor cu clientii CRM a impus crearea si dezvoltarea unor relatii personalizate cu clientii in scopul cresterii profitabilitatii firmelor. Managementul relatiilor cu clientii vizand astfel managementul strategic al relatiilor cu clientii una dintre cele mai importante categorii de stakeholders pe baza utilizarii tehnologiei informatiei. Anterior aparitiei managementului relatiilor cu clientii clientii nu erau considerati de catre companii tinte in miscare . In prezent pietele sunt extrem de dinamice cu segmente si nise al caror profil evolueaza permanent. In conditiile date Managementul Relatiilor cu Clientii mizeaza pe atragerea si retentia de clienti profitabili prin intermediul dezvoltarii de relatii pe termen lung si prin stimularea loialitatii clientilor permitand firmelor sa i inteleaga pe clienti sa l izoleze pe cel mai bun client dorim sa avem o relatie de lunga durata cu el sa creeze o relatie reciproc avantajoasa pe termen lung cu acestia. Noile posibilitati oferite de tehnologia informatiei sustin fundamentarea celor mai potrivite strategii de dezvoltare a relatiilor cu fiecare client din cadrul portofoliului companiilor.

Specificatii

Brand Universitara
Anul publicarii 2022
Numar pagini 214

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc