Atlasul lumii. Editia a III-a - Constantin Furtuna
Cod produs: 9786065875425
Anul publicarii | 2020 |
Numar pagini | 144 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Gen | Enciclopedii, dictionare si atlase |
Iti recomandam si
Descriere
Editie revizuita si adaugita
Atlasul lumii realizat de Constantin Furtuna reprezinta instrumentul ideal pentru studiul geografiei. In editia de fata au fost incluse cele mai noi statistici disponibile la nivel national si international in 2020.
Atlasul contine peste 100 de pagini de harti fizice si politice, cu date precise, aduse la zi. Elevii vor descoperi atat notiuni de baza despre mediul inconjurator, cat si informatiile necesare pentru aprofundarea materiei. De asemenea, atlasul le este util tuturor celor pasionati natura sau calatorii, dar si cititorilor interesati de geografie sau geopolitica, dezvaluind notiuni complexe de relationare regionala.
Autorul a dedicat Romaniei un tronson special, care cuprinde harta administrativa a tarii si harta fizica detaliata. De asemenea, vecinii Romaniei si zona balcanica beneficiaza de atentie sporita. Regiunile cu o importanta geopolitica in crestere, precum Caucazul si Asia Centrala, sunt prezentate in detaliu.
Specificatii
Brand | All |
Anul publicarii | 2020 |
Numar pagini | 144 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Gen | Enciclopedii, dictionare si atlase |
Tip carte | Enciclopedie |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.