Barbati care nu pot iubi. Ce inseamna teama de implicare a partenerului si ce poate face o femeie inteligenta pentru a-si gasi fericirea - Steven Carter
Cod produs: 9786068560700

Iti recomandam si
Descriere
Te afli de cativa ani intr-o relatie pe care o consideri stabila, iar partenerul tau nu ia nicio decizie in ceea ce priveste viitorul vostru impreuna? In pofida eforturilor tale de a anima viata de cuplu, el are o atitudine care bate mai degraba in retragere? Atunci trebuie sa stii ca este foarte posibil sa ai de-a face cu un barbat care nu numai ca se teme sa isi ia un angajament, dar sufera si de o adevarata fobie fata de ideea de implicare.
Invata cum sa identifici fobia fata de angajamente, cum sa te protejezi si cum sa treci peste descurajare, ce trebuie sa faci si ce nu, dar si cum sa iti consolidezi stima de sine, astfel incat sa nu iti irosesti viata langa cineva caruia ideea de a trai impreuna fericiti pana la adanci batraneti ii declanseaza o stare de teroare autentica.
Te vei regasi cu siguranta in zecile de povesti de viata, desprinse din mii de ore de terapie, care te vor ajuta sa-ti gasesti drumul spre fericirea meritata. Pastreaza-ti mereu o doza de independenta, nu uita cine esti si cat valorezi si preocupa-te la modul sanatos si de propriile tale nevoi!
Specificatii
Brand | Philobia |
Anul publicarii | 2018 |
Numar pagini | 312 |
Limba | Romana |
Gen | Sfaturi Practice |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.