Cand cumparatorul spune nu - Tom Hopkins
Cod produs: 9789738495937
Anul publicarii | 2016 |
Numar pagini | 320 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu”. Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.
Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:
-Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;
-Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;
-Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
Specificatii
Brand | Business Tech |
Anul publicarii | 2016 |
Numar pagini | 320 |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Tip coperta | Necartonata |
Gen | Sfaturi Practice |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.