Carta Alba a IMM-urilor din Romania 2022. Nr. 20 - Ovidiu Nicolescu
Cod produs: 9786062616243

Iti recomandam si
Descriere
Editia Cartei Albe a IMM-urilor din Romania din 2022 incorporeaza cel de-al douazecilea raport de cercetare anual realizat consecutiv de catre Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania-confederatie patronala reprezentativa la nivel national pentru IMM-uri. Volumul incorporeaza cele mai recente cuprin-zatoare ample si aprofundate analize si proiectii referitoare la sectorul de IMM-uri care are o contributie determinanta la generarea de locuri de munca si de PIB in Romania in contextul economico-social complex puternic marcat de criza Coronavirus si razboiul din Ucraina. In conceperea si elaborarea Cartei Albe a IMM-urilor din Romania in 2022 pe langa problematica specifica IMM-urilor s-a avut in vedere situatia economico-sociala nationala influentata de pandemia Covid-19 si razboiul din Ucraina prevederile programului Guvernului Strategiei UE Programului UE de finantare 2021-2026 Pachetul special de finantari UE 2021-2026 pentru contracararea pandemiei actuale Small Business Act si ultimele evaluari semestriale efectuate de Comisia Uniunii Europene documente strategice care marcheaza major evolutia IMM-urilor din Europa si implicit din Romania.Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 400 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.