Comportamentul clientilor - Adrian Gherasim Daniel Gherasim
Cod produs: 9786062616045

Iti recomandam si
Descriere
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului Turismului si Serviciilor dar nu numai precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii ci si alti specialisti teoreticieni sau practicieni din domeniul psihologiei sociologiei stiintelor juridice comunicarii esteticii industriale etc. implicati in realizarea unor astfel de studii. Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale omul in general cumparatorul consumatorul incitatorul platitorul etc. autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile dorintele si cererea privit in compania tuturor celor care-i pot influenta comportamentul incitatatori informatori decidenti si lideri de opinie sefi critici etc. . De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clientilor.Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 400 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.