Concepte-cheie din gandirea si cultura chineza Vol 9
Cod produs: 9786065949775

Iti recomandam si
Descriere
Volumul de fata din Conceptele cheie din ga ndirea s i cultura chineza surprinde esenta traditiei culturale a Chinei precum si nucleul ideologic specific acestui spatiu cultural. Acesta abordeaza unicitatea gandirii chineze matrita sa structurala sistemul discursiv care opereaza cu simbolurile culturale si cu modurile de expresie a gandirii chineze. De-a lungul vastei sale istorii China si-a articulat propria traditie culturala si propria rigoare academica de analiza conceptele culturale si ideologice reprezentand o cristalizare a acestei traditii si a acestui model de gandire. Odata ce va patrunde conotatiile subtile ale termenilor analizati in acest volum cititorul va avea sansa sa inteleaga cu adevarat si in profunzime societatea si cultura chineza precum si tipicul de gandire si de conduita al chinezilor. Cercetarea gandirii chineze presupune patrunderea sensurile profunde ale acestor termeni specific chinezi si sublinierea adecvata a conotatiile culturale si a particularitatilor lor. Se cuvine asadar sa selectam sa analizam minutios si sa traducem bogatia si varietatea ideatica a acestor concepte culturale. Han Zhen Director al Comitetului Academic de la Universitatea Normala din Beijing fost Presedinte al Universitatii de Limbi Straine din BejingSpecificatii
Brand | IDEEA EUROPEANA |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 160 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.