Cultivarea relatiilor cu clientii - Victor Dank
Cod produs: 9786306536207

Iti recomandam si
Descriere
Organizarea optima a timpului Cum influenteaza calitatea produselor si a serviciilor oferite relatiile de business In opinia autorului clientul nostru nu este stapanul nostru si nici nu ar trebui sa fie dar este esential pentru supravietuirea afacerilor. De aceea calitatea produselor si serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agentii economici sustin ca o ofera ci aceea pe care clientul doreste sa o primeasca in schimbul platii pe care o face. De asemenea mai conteaza si cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse si servicii. Pentru ca o societate comerciala sau o organizatie sa supravietuiasca trebuie sa sustina si sa promoveze relatii excelente si pe termen lung cu consumatorii oferindu-le cu profesionalism si pricepere produse si servicii excelente clientul si calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business. In acest volum al doilea din seria proBUSINESS va oferim cateva modalitati prin care puteti dezvolta relatiile cu clientii si indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora precum si a serviciilor si produselor oferite.Specificatii
Brand | Evrika |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 192 |
Format | 170x240 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.