Cum sa dobandesti smerenia - Viaceslav Tulupov
Cod produs: 9786065505414
Iti recomandam si
Descriere
Care este esenta smereniei? Aceasta intrebare i-a framantat dintotdeauna pe ascetii crestini. Pentru a raspunde la ea, dupa cum povesteste Cuviosul Ioan Scararul, s-au adunat odata cativa barbati purtatori de duh. Unul dintre ei a spus:
‒ Smerenia consta in uitarea neincetata a faptelor tale bune.
‒ Smerenia consta in a te socoti pe tine cel din urma si mai pacatos dintre toti oamenii – si-a exprimat un altul parerea.
‒ Smerenia este constiinta propriei tale neputinte si slabiciuni – a spus cel de-al treilea.
Ceilalti asceti au mai dat cateva definitii ale esentei smereniei, dar nici una dintre ele nu a fost completa. Ascultandu-i pe toti, Cuviosul Ioan Scararul a rezumat parerile acestor barbati evlaviosi, zicand:
‒ Smerita-cugetare este un har fara de nume al sufletului, avand un nume numai pentru cei ce au primit cercarea (experienta ei). Ea este o bogatie negraita; este numirea lui Dumnezeu si darul lui.
Cuviosul Ioan, in concluzia sa, a recunoscut ca esenta smereniei nu poate fi exprimatain limba omeneasca. De ce? Pentru ca smerenia in esenta ei este dumnezeiascasi natura ei o poate cunoaste numai cel care L-a dobandit in sine pe Insusi Dumnezeu. Iar acesti oameni intotdeauna au fost foarte putini.
Specificatii
Brand | Egumenita |
Numar pagini | 136 |
Format | 130x200 |
Subgen | Ortodoxie |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.