Dezvoltare personala. Clasa a II-a - Rodica Dinescu
Cod produs: 9789731232225
Anul publicarii | 2016 |
Numar pagini | 72 |
Grup de varsta | 6 - 8 ani |
Limba | Romana |
![](/media/simple/icons/whatsapp-logo.png)
Iti recomandam si
Descriere
Lucrarea „Dezvoltare personala“ abordeaza intr-un mod jucaus si creativ tematica propusa in noua programa scolara si se adreseaza elevilor din clasa a II-a, parintilor si invatatorilor.
Grafica bogata, personajele prietenoase, exercitiile variate ilustrate atractiv si concluziile educative de la sfarsitul lectiilor creeaza un cadru adecvat invatarii.
Lucrarea contine trei mari capitole, organizate pe anotimpuri (toamna, iarna, primavara). Parcurgandu-le, elevii se vor cunoaste mai bine pe ei insisi, vor invata sa-si exprime emotiile si vor intelege mai bine de ce merg la scoala.
Astfel, prin joc, la sfarsitul anului micii scolari vor putea sa aiba o atitudine pozitiva fata de sine si fata de ceilalti, reusind sa-si inteleaga si sa-si exprime emotiile in interactiunea cu cei din jurul lor. De asemenea, vor deveni constienti de importanta invatarii, a muncii in echipa sau a pretuirii timpului.
Specificatii
Brand | Carminis |
Anul publicarii | 2016 |
Numar pagini | 72 |
Grup de varsta | 6 - 8 ani |
Limba | Romana |
Materia scolara | Dezvoltare personala |
Gen | Carte scolara |
Subgen | Carte auxiliara |
Tip carte | Didactica |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.