Dreptul achizitiilor publice. Curs pentru studentii anului 2 - Monica Amalia Ratiu
Cod produs: 9786063916885

Iti recomandam si
Descriere
Prezenta lucrare constituie un curs universitar care si-a propus sa familiarizeze studentii care parcurg studii de licenta la facultati cu profil juridic cu elementele fundamentale ale dreptului achizitiilor publice clasice.
Pornind de la specificul izvoarelor acestei ramuri de dreptul Uniunii Europene, cursul detaliaza multiple aspecte legate de caracterele contractului de achizitie publica, identificarea obiectului contractului, autoritatile contractante, operatorii economici, determinarea corecta a regimului de atribuire, modificarea contractului, procedurile de atribuire si raspunderea in dreptul achizitiilor publice.
Fara pretentia de a epuiza problematicile abordate, conceptele sunt prezentate avand in vedere evolutia si scopurile reglementarii, cheile de interpretare dezvoltate de jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene si transpunerea (uneori criticabila) in dreptul national.
In urma parcurgerii lucrarii, studentii ar trebui sa deprinda abilitatea de a recunoaste contractul de achizitie publica indiferent de denumirea data actului ce il cuprinde, de a determina regimul juridic aplicabil si de a aplica corect mecanismele specifice conceptelor autonome de dreptul Uniunii incidente.
Specificatii
Brand | Universul Juridic |
Numar pagini | 356 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.