Femeile lui Lazar - Marina Stepnova
Cod produs: 9786064408037
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 384 |
Gen | Literatura universala |
Tip carte | Clasica |

Iti recomandam si
Descriere
Romanul Marinei Stepnova acopera aproape un secol de istorie si ii ofera cititorului un tablou detaliat al „marelui imperiu“, in tuse ferme si culori tari: precaritatea vietii si a mortii intr-o asezare evreiasca, traiul refugiatilor intr-un oras siberian in timpul celui de Al Doilea Razboi Mondial, nomenclatura sovietica in epoca ei de aur, universul aproape concentrationar, mutilant, al scolii ruse de balet.
Figura centrala a povestii este Lazar Lindt, geniu al stiintei sovietice si detinator jovial al unei origini evreiesti neasumate. Identitatea lui se construieste din perspectiva femeilor care ii influenteaza destinul: marea lui iubire este Marusia, sotia mentorului sau, de la care primeste cea mai calda, generoasa si durabila afectiune – cea materna; marea ne-iubire este Galina Petrovna, cea care ii devine sotie sacrificand visul modest al fericirii domestice, iar sacrificiul ei da nastere unei forte de nestavilit – cea a urii conjugale. Una singura, Lidocika, nepoata lui Lazar Lindt, orfana ajunsa in grija bunicii neiubitoare, primeste sansa de a alege.
Specificatii
Brand | Curtea Veche |
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 384 |
Gen | Literatura universala |
Tip carte | Clasica |
Abilitati dezvoltate | Imaginatia |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.