Ferma animalelor - George Orwell
Cod produs: 9786060912453

Iti recomandam si
Descriere
George Orwell este autorul englez cu cea mai mare notorietate in literatura cu tema distopica, doua dintre romanele lui, Animal Farm si 1984, fiind frecvent citate drept momentele de cotitura in constructia fictională a unei „societati de cosmar a politiei gandirii care pretindea supunere oarba fata de Big Brother, care a promovat stirile si a manipulat inregistrarea trecutului pentru a controla prezentul“. Propaganda si manipularea sunt temele principale ale acestor romane, cu o mentiune suplimentara de nuanta: romanul Ferma Animalelor a fost influentat in mare masura de teoria marxismului care, la randul ei, a servit drept principala sursa de inspiratie pentru majoritatea romanelor “distopice”.
Insa Ferma Animalelor a fost „proiectat sa parodieze tradarea idealurilor socialiste de catre regimul sovietic“, iar tonul parodic este formula discursiva dominanta, intentia fiind transparenta: satirizarea Revolutiei ruse; in acelasi timp, dincolo de intentia auctoriala, romanul “are o aplicatie mai larga in masura in care (el) a insemnat ca acel tip de revolutie (revolutie conspirative violenta, condusa de oameni inconstienti, infometati de putere) nu poate duce decat la o schimbare de stapani”.
Lucian Pricop
Specificatii
Brand | Cartex |
Anul publicarii | 2025 |
Numar pagini | 144 |
Limba | Romana |
Gen | Roman |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.