Gestiunea financiara a firmei - Ana Carp Mariana Ciuvica-Enusi
Cod produs: 9786062615772

Iti recomandam si
Descriere
Pentru ca o firma sa obtina performanta intr-un domeniu de activitate nu sunt suficiente investirea capitalului de catre actionari crearea unui buget si existenta unor obiective realizabile. Ansamblul riscurilor care se manifesta intr-o economie concurentiala genereaza o multitudine de intrebari. Instrumentele de analiza de masurare si de gestiune a riscurilor sunt oferite de gestiunea financiara. Modelele de gestiune a riscurilor si modelele de diagnostic financiar elaborate pana in prezent in modalitatea propusa in aceasta carte sunt aplicabile cu usurinta in orice tip de firma. Consideram ca o firma pentru a-si maximiza profitul pentru a avea un diagnostic financiar corect al afacerii pentru a sti in ce masura are o structura financiara sanatoasa are nevoie de persoane specializate care detin cunostinte financiar-contabile dar mai ales care cunosc si aplica tehnici si instrumente specifice gestiunii financiare. Din aceste considerente cartea este adresata cititorilor nostri care am dori sa fie studenti si masteranzi de la specializarile contabilitate si informatica de gestiune finante management financiar-bancar precum si cadre didactice economisti manageri si antreprenori romani.Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 290 |
Format | 170x240 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.