Gestiunea financiara a firmei. Editia a 2-a revazuta si adaugita - Ana Carp Mariana Ciuvica-Enusi
Cod produs: 9786062621001

Iti recomandam si
Descriere
Firma este un sistem integrat in care se consuma resurse si se imbina activitati producatoare de bunuri si servicii. Pornind de la acest considerent, rezulta ca si metodele de analiza, de calcul, de gestiune si previziune se grupeaza intr-un sistem integrat de modele de gestiune. Aceasta abordare este noutatea acestei carti.
Provocarile actuale cu care se confrunta firmele necesita o adaptabilitate organizationala. Intr-un peisaj economic in continua evolutie, abilitatea firmelor de a raspunde proactiv acestor schimbari poate face diferenta intre stagnare si progres.
Gestiunea financiara a firmei nu mai este doar o stiinta care analizeaza date ale trecutului, ci este in opinia noastra o stiinta a viitorului, cu aplicabilitate continua.
Cartea cuprinde analize actuale, studii de caz relevante si solutii inovatoare care raspund intrebarilor esentiale ale momentului. Sistemul integrat de modele de gestiune se constituie intr-un ghid de abordare a analizei si gestiunii financiare a unei firme si de fromulare a unui diagnostic financiar complet. Aceasta carte este o sursa de informatie, dar si o invitatie la actiune, la colaborare si la implicare.
Intr-o perioada in care intrebarile sunt mai multe decat raspunsurile, ne dorim ca aceasta editie sa reprezinte un sprijin real in formarea generatiilor de profesionisti in domeniul economic.
Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Numar pagini | 306 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.