Iisus Hristos in conceptia filosofilor Renan si Nietzsche - Ioan Dobrota
Cod produs: 9786065094130
Iti recomandam si
Descriere
A incerca astazi, la peste 2000 de ani de la nasterea lui Iisus Hristos – Mesia, a vorbi despre Cel Care „pentru noi oamenii si pentru a noastra mantuire S-a pogorat din ceruri, S-a intrupat de la Duhul Sfant si din Fecioara Maria si S-a facut om”, asa precum marturisim in Simbolul de Credinta Niceo-Constantinopolitan, nu este un lucru tocmai usor si lipsit de dificultate. In decursul timpului, nu putini au fost cei care au vrut sa spuna cate ceva despre „Dumnezeul inomenit”. Chiar daca am pastra cuvenitul respect fata de toate aceste incercari, va trebui sa remarcam, totusi, ca, nu intotdeauna respectivele incercari s-au dovedit a fi incununate de succes; mai mult, unele scrieri ar putea fi considerate ca tendentioase si lipsite de obiectivitate istorica si teologica.
De fapt, consensul in materie de hristologie, asa cum l-au stabilit Parintii Bisericii, readuce in prim plan hristocentrismul traditiei dogmatice ortodoxe, traditie care se observa in dogmele Sinoadelor Ecumenice. Acest hristocentrism are, insa, doua parti inseparabile: particularitatea istorica a Intruparii si universalitatea cosmica a mantuirii. Intruparea Fiului lui Dumnezeu reprezinta taina tainelor credintei crestine.
Preot Lucian D. Colda
Specificatii
Brand | Reintregirea |
Subgen | Crestinism |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.