Intalnire cu moartea vol. 15 - Agatha Christie
Cod produs: 9786303192451

Iti recomandam si
Descriere
Pe fundalul maretelor stanci rosii de la Petra asemenea unui Buddha dizgratios sta trupul lipsit de viata al doamnei Boynton. Hercule Poirot nu se intreaba cine a comis crima ci oare cine NU ar fi avut motive sa doreasca moartea batranei caci intr-adevar doamna Boynton este cea mai detestabila fiinta pe care detectivul a intalnit-o vreodata. Avand la dispozitie numai 24 de ore ca sa rezolve misterul Poirot isi aminteste de o remarca pe care a surprins-o intamplator intr-un hotel din Ierusalim Intelegi nu-i asa ca trebuie sa moara AGATHA CHRISTIE este unul dintre scriitorii care nu au nevoie de nici o prezentare pentru ca opera lor a trecut cu brio testul timpului si al cititorilor din toate epocile si generatiile. Cu peste 2 miliarde de carti vandute si cu traduceri in mai mult de 100 de limbi Agatha Christie este surclasata in acest top numai de Biblie si de William Shakespeare. Autoare a 66 de romane politiste si a 14 colectii de povestiri 19 piese de teatru o autobiografie volume de non-fictiune si povestiri amuzante din calatoriile realizate alaturi de sotul ei cu numeroase ecranizari inspirate de romanele ei Agatha Christie isi merita cu prisosinta locul in biblioteca oricarui iubitor de literatura.Specificatii
Brand | Litera |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 300 |
Format | 140x215 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.