Limba germana pentru medici si asistente - Hans Neumann
Cod produs: 9789734632343
Anul publicarii | 2013 |
Numar pagini | 256 |
Greutate | 0.20 kg |
Grup de varsta | 18 ani+ |

Iti recomandam si
Descriere
Din cuprins:
Anamneza
Aparatul digestiv
Aparatul respirator
Aparatul cardiovascular
Sistemul nervos
Psihiatrie
Aparatul locomotor
Pediatrie
Stomatologie
Examinarea bolnavului
Datele examenului clinic
Examene paraclinice
Abrevieri medicale
Dictionar medical german-roman
Dictionar medical roman-german
Hans Neumann este lector dr. la Catedra de germanistica din cadrul Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi. A urmat cursuri de specializare la universitatile din Konstanz si Viena. La Editura Polirom a mai publicat Ghid de conversatie roman-german (ed. I, 2001; ed. a II-a, 2008), Dictionar de buzunar german-roman/roman-german (2009, in colaborare) si Dictionar medical de buzunar german-roman/roman-german (ed. I, 2010; ed. a II-a, 2012); a tradus de asemenea volumul Psihologia sociala moderna, semnat de Serge Moscovici si Ivana Markova.
Specificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 2013 |
Numar pagini | 256 |
Greutate | 0.20 kg |
Grup de varsta | 18 ani+ |
Limba | Romana |
Materia scolara | Limba germana |
Gen | Carte scolara |
Tip carte | Manual |
Abilitati dezvoltate | Invatarea |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.