Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
In contextul prezent turismul ca parte esentiala a multor economii nationale si regionale poate fi un important factor de dezvoltare atunci cand este desfasurat corespunzator. Turismul devine un element-cheie al economiei oricarei tari sau regiuni care se bucura de existenta unor resurse turistice ce pot fi valorificate. Este un fapt binecunoscut si totodata foarte trist ca in Romania turismul este insuficient exploatat desi potentialul turistic este unul extrem de generos. Cartea isi propune o analiza a managementului cererii si al ofertei in Romania si in mod particular in Transilvania si este un demers deosebit de actual de interesant si de util atat pentru literatura de specialitate din tara noastra cat si pentru decidentii turismului romanesc. Lucrarea reprezinta rezultatul unor cercetari deosebit de ample complexe si originale realizate la momente diferite de timp si la niveluri diferite reusind astfel sa surprinda fenomenele studiate in dinamica si complexitatea lor conferind cartii o reala valoare stiintifica. Structura cartii respecta nu numai cerintele unui asemenea demers stiintific ci si exigentele unei lucrari de cercetare care se dovedeste utila specialistilor din mediul academic sau din practica. Scopul declarat cercetarilor intreprinse si al cartii este acela de a analiza profilul si potentialul turistic al Transilvaniei in vederea elaborarii si conturarii unor strategii de promovare a acestei destinatii turistice pe plan national si international respectiv pentru a furniza solutii in vederea cresterii numarului de turisti romani si straini la nivelul destinatiei. Din cuprins Managementul cererii turstice in Romania si Transilvania Strategii de piata si managementul de destinatie turistica Managementul ofertei turistice in Romania si Transilvania Studiu privind Transilvania ca destinatie turistica Puncte forte analiza managementului cererii si al ofertei in Romania si in mod particular in Transilvania demers deosebit de actual interesant si util pentru decidentii turismului romanesc realizarea unei analize critice a evolutiei turismului romanesc si transilvan de la inceputul secolului al XX-lea si pana in prezent evaluarea starii actuale a turismului romanesc si transilvan inclusiv a potentialului turistic al regiunii investigarea amanuntita a modului in care trei categorii de actori turistii straini turistii romani si prestatorii de servicii de ospitalitate ce au legatura directa cu piata turistica a regiunii percep serviciile turistice oferite in Transilvania respectiv si a modului in care populatia-gazda percepe Transilvania ca destinatie turistica identificarea principalelor probleme si a elementelor care pot fi valorificate in promovarea turismului regiunii atat la nivel national cat si pe plan international 33 de anexe utile care fixeaza informatia peste 200 de grafice figuri si tabele Monica Maria Coros este cadru didactic la Facultatea de Business din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca doctor in management si membra in mai multe echipe de cercetare.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti