Managementul educatiei. Abordari si practici in contextul globalizarii si schimbarilor sociale - Vladimir Aurelian Enachescu Florina Murar
Cod produs: 9786062818432
Iti recomandam si
Descriere
In contextul schimbarilor rapide contemporane lucrarea intitulata Managementul educatiei. Abordari si practici in contextul globalizarii si schimbarilor sociale investigheaza in profunzime provocarile si oportunitatile emergente in domeniul educatiei moderne. Aceasta carte prezinta solutii inovatoare si strategii fundamentate pe cercetari riguroase cu scopul de a imbunatati managementul institutiilor scolare raspunzand totodata la nevoile erse si complexe ale institutiilor educationale la nivel global. Cu un accent deosebit pe integrarea tehnologiilor avansate promovarea echitatii educationale si exercitarea unui leadership eficient in situatii de criza lucrarea devine un ghid indispensabil pentru profesionistii din domeniul educatiei. Acestia sunt indrumati in crearea unor medii de invatare adaptabile si eficiente capabile sa raspunda provocarilor actuale si sa anticipeze schimbarile viitoare. In esenta cartea subliniaza importanta adoptarii unor practici de management educational inovatoare si flexibile care sa faciliteze dezvoltarea continua si sustenabila a sistemelor educationale intr-o lume in permanenta transformare.Specificatii
Brand | Universitara |
Anul publicarii | 2024 |
Numar pagini | 180 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.