Inapoi

Managementul resurselor umane - Gheorghita Caprarescu

Cod produs: 9786065917545
PRP: 32.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
28.80 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Luni, 11 Noi. - Marti, 12 Noi.
Comanda prin

Descriere

Evolutia stiintei si practicii managementului a impus o reorientare a preocuparilor de la factorii materiali care in viziunea scolii clasice detineau rolul cel mai important spre factorul uman. Spre sfarsitul deceniului 8 al secolului trecut specialistii in domeniul managementului ajung la concluzia ca intr-o organizatie inidul este mai mult decat o simpla componenta a factorilor de productie iar gestionarea resursei umane surclaseaza principiile rigide ale gestionarii activelor firmei ea trebuind sa puna pe prim plan o serie de particularitati care scapa calcului economic. Teoriile cele mai recente ale organizatiei considera ca acestea sunt sisteme de fiinte umane interdependente . Oamenii sunt considerati una dintre resursele esentiale necesare realizarii scopurilor organizatiilor dar o resursa foarte speciala deoarece ei nu numai ca lucreaza pentru organizatie ci ei chiar sunt organizatia. Argumentele care pot fi aduse sunt multiple oamenii sunt cei care isi propun teluri pentru ei si pentru altii pentru organizatie si pentru societate ei sunt cei care le transpun in viata. Atitudinile mentalitatile si comportamentul lor pot afecta structura imaginea succesul unei organizatii. Pentru organizatia care vede in oamenii care o insufletesc doar impersonalul indicator numarul si structura angajatilor managementul resurselor umane ramane un termen la moda care inlocuieste vechea denumire a compartimentului si respectiv a activitatii de personal. Organizatia care intelege ca omul nu este anexa masinii nu este numele fara chip tintuit in cusca de iepuri a organigramei ci o inidualitate marcata de nevoi si interese detinatoare a unui potential care poate fi dezvoltat si valorizat in beneficiul comun managementul resurselor umane capata un sens evident si valoarea resursei creatoare.

Specificatii

Brand Universitara
Anul publicarii 2013
Numar pagini 212

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc