Manual de psihologie clinica Volumul 2. Interventie cercetare interdisciplinaritate si etica - Camelia Soponaru
Cod produs: 9789734689934

Iti recomandam si
Descriere
Al doilea volum al Manualului de psihologie clinica reuneste o multitudine de teme clasice de pilda etapele interventiei clinice si moderne cum ar fi psihologia clinica sociala oferind publicului o imagine de ansamblu a disciplinei. Sunt trasate coordonatele generale pe care practicianul trebuie sa le urmeze in aria activitatilor sale de la modalitatea in care se realizeaza o interventie si metodele folosite in cadrul cercetarii la principiile etice carora le este subordonata profesia. Sunt aduse in discutie de asemenea relatia psihologiei clinice cu alte domenii consiliere genetica spiritualitate mindfulness si conceptul de psihologie a stilului de viata fiind explicati factorii care ne influenteaza printre altele alegerile si comportamentul alimentar. O lucrare cu anvergura academica si profesionala de top acoperind comprehensiv prin tematici erse reunite in doua volume domeniul psihologiei clinice. Pot sa spun ca volumele sunt si vor ramane de referinta in domeniu in tara pentru mult timp astfel ca nu trebuie sa lipseasca din bibliografia studentilor cadrelor didactice cercetatorilor si practicienilor in domeniu. Daniel DavidSpecificatii
Brand | Polirom |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 520 |
Format | 160x235 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.