Marketing cultural. Strategii de marketing in serviciile culturale - Andrei L. Badin
Cod produs: 9786062812850

Iti recomandam si
Descriere
Cartea domnului Andrei Badin este o pledoarie atent fundamentata stiintific relevant si consistent ilustrata operational care mai pune o caramida solida la constructia ansamblului de concepte instrumente si tehnici de marketing care pot si trebuie sa fie folosite pe piata culturala. Parcugandu-i paginile cititorul calatoreste pe taramul marketingului de la concept catre strategie trecand prin piata culturala si descoperind consumatorul cultural si comportamentul sau apoi poposind pentru a explora combinatiile posibile de produse preturi distributie si promovare pe care orice entitate care ofera bunuri servicii evenimente si activitati culturale le poate asambla pentru a raspunde nevoilor pietei si a le satisface. Utila deopotriva celor care invata si cerceteaza dar mai ales celor care se straduiesc sa-l puna in practica lucrarea este un adevarat demers de marketing cultural pentru care atat autorul cat si editorul merita aprecierea noastra. Prof. univ. dr. Calin Veghes Decanul Facultatii de Marketing Academia de Studii Economice din BucurestiSpecificatii
Brand | Universitara |
Anul publicarii | 2021 |
Numar pagini | 224 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.