Marketing hotelier - Ioana Simona Ivasciuc
Cod produs: 9786062616588

Iti recomandam si
Descriere
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi Cum calatoresc turistii Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor Cum se creeaza valoare pentru turist Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice Cum se reflecta aceasta valoare inainte in timpul si dupa o calatorie Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie precum si de a creste numarul de comentarii pozitive numarul de rezervari si in cele din urma veniturile generale.Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Anul publicarii | 2023 |
Numar pagini | 175 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.