Inapoi

Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor - Raluca-Giorgiana Chivu

Cod produs: 9786062613648
PRP: 70.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
56.00 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Miercuri, 15 Ian. - Vineri, 17 Ian.
Comanda prin

Descriere

Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. Lucrarea este structurata in doua parti abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii cercetari de marketing modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica. In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine well-being a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica.

Specificatii

Brand Pro Universitaria
Anul publicarii 2021
Numar pagini 412

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2025 Grup Dzc