Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum
și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a
citi și a înțelege Politica de
Cookie, Politica de
Confidențialitate și Clauze și
Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și
condiții.
Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. Lucrarea este structurata in doua parti abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii cercetari de marketing modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica. In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine well-being a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica.
Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt
afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că
informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna
ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că
nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe
site și cea a produsului livrat.
Pachetul a fost adaugat in cos!
Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!
CONTACT
Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti