Marketingul turismului - Christine Petr-Le-Huerou
Cod produs: 9789731159348
Iti recomandam si
Descriere
Ce strategii de comunicare stimuleaza dorinta de apleca in vacanta Care sunt atributele care determina alegerea unei destinatii Cum sa facilitezi concretizarea unei dorinte intr-o rezervare ferma Dincolo de aceste intrebari generice problematicile abordate de specialistul in domeniu depind si de esenta meseriei sale. Astfel un responsabil de destinatie se va intreba cum sa atraga turistii in regiunea sa. Un transportator cum sa fidelizeze turistul dupa ce l-a cucerit mizand pe pretul scazut. Un operator de turism cum sa justifice relevanta serviciilor sale in vremuri in care cu ajutorul internetului iti poti construi vacanta prin cateva clicuri. La toate aceste probleme concrete incearca sa raspunda cartea de fata care intocmeste un tablou cuprinzator al problematicilor specifice marketingului turismului.Specificatii
Brand | C.H. Beck |
Anul publicarii | 2011 |
Numar pagini | 120 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.