Inapoi

Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si postpandemic - Marioara Iordan Mihaela Nona Chilian

Cod produs: 9786062618087
PRP: 98.00 Lei
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
78.40 Lei
In Stoc
Livrare estimata: Miercuri, 27 Noi. - Vineri, 29 Noi.
Comanda prin

Descriere

Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta capitalului uman pentru mediul de afaceri autohton si pentru cresterea economica a Romaniei analizata din perspective diferite impactul pandemiei de COVID-19 asupra mediului de afaceri surprinzand provocarile intampinate referitoare in principal la digitalizarea accelerata si la necesitatea transformarii verzi pe fondul penuriei de angajati competenti definirea si cuantificarea capitalului uman prin intermediul mai multor indicatori relevanti pe plan international relevand pozitionarea nu tocmai favorabila a Romaniei la nivel european si mondial relatia dintre capitalul uman si cresterea economica analizata pe baza unui model econometric de tip VECM care evidentiaza un impact pe termen lung si totodata o cauzalitate pe termen scurt intre variabilele selectate referitoare la capitalul uman si cresterea economica si in cazul Romaniei relatia dintre C amp D amp I cercetare dezvoltare inovare si capital uman si cresterea economica incluzand prezentarea evolutiilor cheltuielilor pentru sectorul cercetare-dezvoltare C amp D in UE si in Romania analiza econometrica a impactului digitalizarii asupra structurii si functionarii pietei muncii la nivel de inid si microstructural si a impactului digitalizarii asupra ratei somajului si productivitatii angajatilor in plan macroeconomic rezultatele relevand o influenta semnificativa a procesului de digitalizare asupra microstructurii pietei muncii si asupra bunastarii angajatilor si in final prezentarea unor provocari si evolutii posibile ale mediului de afaceri in perioada post-pandemie prin prisma unor opinii scenarii realizate de experti ai unor firme internationale de consultanta. Cartea se adreseaza atat specialistilor din economie studentilor din domeniile economie comunicare politici economice economie si administrarea afacerilor cat si publicului larg din economia reala

Specificatii

Brand Pro Universitaria
Anul publicarii 2024
Numar pagini 325

Recenzii

0
0 review-uri
5 stele ( 0)
4 stele ( 0)
3 stele ( 0)
2 stele ( 0)
1 stea ( 0)
0 review-uri
cu achizitie verificata
0%
note pozitive
Detii sau ai utilizat produsul?
Spune-ti parerea acordand o nota produsului
Acorda o nota

    Intrebari si raspunsuri

    Completeaza numele
    Completeaza adresa de email
    Completeaza intrebarea
    Lasa o intrebare si in cel mai scurt timp vei primi un raspuns

    Informatii

    TRANSPORT GRATUIT

    La comenzi de peste 300 lei

    VERIFICARE COLET

    Deschiderea coletului la livrare

    LIVRARE IN 24 H

    Livrare la nivel national

    POLITICA DE RETUR

    Retur in termen de 30 zile

    Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.

    Aboneaza-te la newsletter pentru a primi oferte!

    CONTACT

    Sediu social: Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 42,Cladirea Rams Center, sector 3, Bucuresti
    Telefon 1 : 0769222200
    Telefon 2 : 0766424242
    © 2019 - 2024 Grup Dzc