Mintea Fragila. Despre uitare fragilitate si sens in fata bolii Alzheimer - Catalina Buzdugan
Cod produs: 9786062621551
Iti recomandam si
Descriere
„Mintea Fragila. Despre uitare, fragilitate si sens in fata bolii Alzheimer” este o lucrare interdisciplinara care imbina neurostiinta cu psihologia clinica si vocea umana a suferintei. Nascuta dintr-o cercetare doctorala, dar scrisa cu empatie si claritate, cartea exploreaza drumul fragil dintre uitarea normala si dementa degenerativa, oferind o perspectiva profunda asupra memoriei, identitatii si sensului.
Adresata psihologilor, terapeutilor, studentilor, dar si apartinatorilor celor afectati de boala Alzheimer, lucrarea propune un cadru integrativ de intelegere si interventie. Cititorul va gasi atat concepte teoretice riguros documentate (precum rezerva cognitiva, tulburarile afective comorbide, anxietatea cognitiva sau evaluarea neuropsihologica), cat si exemple clinice, reflectii narative si fise de lucru aplicabile in practica.
Structurata in 5 parti, 17 capitole, un caiet de exercitii intitulat „Mintea Activa”, si 10 anexe utile, cartea ofera o calatorie completa – de la primele semne de ingrijorare pana la interventiile demne si blande in stadiile avansate ale bolii.
„Mintea Fragila” nu este doar o carte despre uitare. Este o pledoarie pentru sens, umanitate si speranta in fata fragilitatii cognitive.
Specificatii
Brand | Pro Universitaria |
Numar pagini | 224 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.