Misiunea organizatiilor de afaceri - Marius-Costel Esi
Cod produs: 9789737099822
Iti recomandam si
Descriere
Cartea analizeaza argumentat modul in care antreprenorii ar trebui sa isi selecteze un anumit model pragmatic de urmat in sensul acceptarii si a unor responsabilitati sociale atunci cand initiaza o afacere stabilind misiunea viitoarei entitati care va deveni apoi un actor social in relatia cu alte categorii de stakeholders. In esenta valorile in care cred in mod real fondatorii unei firme cat si valorile in care crede top-managementul oricarei organizatii de afaceri au fost si raman esentiale in impunerea unui comportament etic al organizatiei atat in perioadele de prosperitate cat si cele de declin ale operatiunilor.Specificatii
Brand | Editura Economica |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 408 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.